Μπόγκνταν Καράιτιτς: Συγχαρητήρια στην Τσεντεβίτα, συγνώμη στους φιλάθλους μας…

Ο ΆΡΗΣ ταξίδεψε στην Σλοβενία για να αναμετρηθεί με την Τσεντεβίτα στα πλαίσια της 3ης αγωνιστικής του Γιούρο Καπ. Οι δύο ομάδες πήγαν στο ματς αήττητες μετρώντας 2-0 στο πρωτάθλημα, με την ελληνική να έχει νικήσει στην πρεμιέρα εκτός έδρας την Βενέτσια και έπειτα στη Θεσσαλονίκη το Αμβούργο. Δυστυχώς τα πράγματα στο ματς δεν κύλησαν ομαλά για τους Θεσσαλονικείς, δεν πραγματοποίησαν καλή εμφάνιση και εντέλει ηττήθηκαν με 80-59. Τώρα θα στρέψουν την προσοχή τους στο ελληνικό πρωτάθλημα ψάχνοντας την πρώτη του νίκη κόντρα στο Μαρούσι το Σάββατο 18/10, ενώ την Τρίτη 21/10 θα υποδεχτούν στο ‘Αλεξάνδρειο’ την Μανρέσα για την 4η αγωνιστική του Γιούρο Καπ.

Ο προπονητής των κιτρινόμαυρων εμφανίστηκε στην συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του ματς προβληματισμένος και αρκετά στεναχωρημένος, όχι τόσο για την ήττα της ομάδας αλλά περισσότερο για την εικόνα που παρουσίασε. Πάμε να δούμε τι δήλωσε. Αρχικά συνεχάρη την αντίπαλη Τσεντεβίτα για τη νίκη της, ενώ πρόσθεσε πως οι παίκτες της έπαιξαν πολύ καλά στην άμυνά τους και κατάφεραν να περιορίσουν τον ΆΡΗ στους 60 πόντους. Έπειτα ευχαρίστησε την Τσεντεβίτα, τη διοίκησή της και το προπονητικό της σταφ για την φιλοξενία και στη συνέχεια ευχαρίστησε και τον κόσμο του ΆΡΗ που έδωσε το παρών για να τους στηρίξει, μάλιστα τους ζήτησε και συγνώμη για την κατάσταση που βρέθηκε η ομάδα. Υπήρξαν πολλά σημεία μέσα στο ματς όπου έπαιξαν δίχως συγκέντρωση, σαν να μην είχαν καμία κατεύθυνση. Ολοκλήρωσε τις σύντομες δηλώσεις του τονίζοντας την σιγουριά του πως δεν είναι αυτός ο τρόπος να εκπροσωπούν τον ΆΡΗ.

Leave a Reply