Οι κίτρινοι της Θεσσαλονίκης έχουν ξεκινήσει ήδη την προετοιμασία τους για την αγωνιστική περίοδο 2020-2021, χωρίς ωστόσο ο Σάββας Καμπερίδης να έχει ολοκληρώσει το ρόστερ του. Πολλά είναι τα θέματα που πρέπει να βρεθεί λύση από την διοίκηση της ΚΑΕ, ώστε να καταφέρει ο Έλληνας τεχνικός να ολοκληρώσει το ρόστερ για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Καταρχήν, θα χρειαστεί η ΦΙΜΠΑ να επιτρέψει στην ομάδα της Θεσσαλονίκης να προχωρήσει σε μεταγραφές. Κάτι που προς το παρόν δεν μπορεί να κάνει, καθώς ισχύει ακόμα η ποινή της απαγόρευσης μεταγραφών που έχει επιβληθεί στην ΚΑΕ ΑΡΗΣ. Μέχρι στιγμής οι προπονήσεις γίνονται με την παρουσία των Ελλήνων παικτών καθώς λόγω ban δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία μεταγραφή ξένου παίκτη.
Μεταξύ άλλων, αύριο στην Θεσσαλονίκη αναμένεται να μεταβεί ο νεαρός γκαρντ-φόργουορντ Γιάννης Αγραβάνης, ο οποίος έχει συμφωνήσει σε όλα με τους κίτρινους της Θεσσαλονίκης στους οποίους και θα συνεχίσει την καριέρα του. Οι δύο πλευρές έχουν έρθει σε προφορική συμφωνία μεταξύ τους και απλά περιμένουν να τελειώσει η απαγόρευση μεταγραφών που έχει επιβάλει η ΦΙΜΠΑ στην ΚΑΕ ΆΡΗΣ, ώστε να υπογράψουν και το συμβόλαιο συνεργασίας. Το γεγονός αυτό όμως δεν απαγορεύει στον 22χρονο Έλληνα γκαρντ-φόργουορντ να βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη, ούτε φυσικά να πάρει μέρος στην προετοιμασία του ΆΡΗ. Ο Γιάννης Αγραβάνης, από αύριο (Κυριακή 23/08) θα τεθεί κανονικά στη διάθεση του Σάββα Καμπερίδη και θα προπονηθεί μαζί με τους υπόλοιπους Έλληνες παίκτες.
Ωστόσο, τα κενά στο ρόστερ του αυτοκράτορα που πρέπει να καλύψει ο Έλληνας κόουτς είναι ακόμα αρκετά. Προς το παρόν όμως και όσο η ΦΙΜΠΑ συνεχίζει να απαγορεύει στον ΆΡΗ να κάνει μεταγραφές, στο συγκεκριμένο θέμα θα υπάρχει στασιμότητα. Βέβαια, ο τεχνικός του αυτοκράτορα με τους συνεργάτες συνεχίζουν να αναζητούν παίκτες και κυρίως για την περιφερειακή γραμμή της ομάδας, ελπίζοντας ότι στο τέλος θα τα καταφέρουν να προχωρήσουν στην απόκτηση κάποιων παικτών. Η ερχόμενη εβδομάδα θα είναι πολύ κρίσιμη για την ΚΑΕ ΆΡΗΣ, αφού τα περιθώρια στενεύουν από δω και πέρα όσον αφορά τους παίκτες που κυκλοφορούν ελεύθεροι στην αγορά. Ακόμα κι αυτοί που είναι εντός των οικονομικών δυνατοτήτων του ΆΡΗ…